1. Úvodní ustanovení

Provozovatel webu: Petr Lipavský
Slatina 153
Vysoké Mýto, 56601
IČ: 02225638
e-mail: info@kvitinastonku.cz
tel: 731275235

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem webu (dále jen „prodávající“) a zákazníkem (dále jen „kupující“), který prostřednictvím online formuláře objednává květiny, flowerboxy, věnce nebo jiné služby.

2. Objednávka a její průběh
Kupující prostřednictvím formuláře vyplní svou představu, požadovaný typ vazby, cenu a místo doručení nebo vyzvednutí.

Po odeslání objednávky obdrží kupující automatické potvrzení o přijetí objednávky na e-mail.

Tato fáze není závazná – jedná se pouze o návrh smlouvy.

Prodávající posoudí dostupnost kapacit a možnost realizace objednávky.

V nejbližší možné pracovní době bude kupující informován o schválení nebo zamítnutí objednávky. V případě zamítnutí bude uveden důvod.

Pokud bude nutné objednávku dále specifikovat, může probíhat komunikace mezi zákazníkem a floristkou / operátorem prostřednictvím e-mailu nebo webového rozhraní (Chatu).

3. Závaznost objednávky
Objednávka se stává závaznou až po jejím výslovném schválení ze strany prodávajícího.

O schválení je kupující informován e-mailem.

Po tomto potvrzení je uzavřena závazná objednávka, kterou již nelze bezdůvodně zrušit.

4. Zrušení objednávky
Kupující má právo zrušit objednávku do doby, než bude potvrzena ze strany prodávajícího.

Po schválení objednávky je možné její zrušení pouze po dohodě a v odůvodněných případech.

5. Ceny a platby
Všechny ceny jsou orientační a odvíjí se od konkrétní domluvy a dostupnosti materiálu.

Ceny jsou uvedeny v rozmezí uvedených částek, popřípadě uvedené ceny kupujícím.

Konečná cena bude potvrzena až po zpracování objednávky a vytvoření produktu (kytice,věnec apod.).

Platba probíhá převodem, hotově/QR kódem při vyzvednutí, nebo dle individuální dohody.

6. Doručení nebo vyzvednutí
Místo doručení/vyzvednutí si zvolí zákazník při vyplnění formuláře.

Čas vyzvednutí kupující zadá orientačně, prodávající stanový čas vyzvednutí nejpozději v den vyzvednutí.

Prodávající si vyhrazuje právo domluvit s kupujícím jiný termín nebo místo vyzvednutí/doručení, pokud nebude možné splnit původní požadavek na základě kapacitních nebo jiných organizačních důvodů.

7. Reklamace
Vzhledem k povaze zboží (živé květiny) je reklamace možná pouze bezprostředně po převzetí.

Pokud kupující není spokojen s kvalitou nebo vzhledem, je povinen to oznámit do 2 hodin od převzetí, ideálně s přiloženou fotografií.

8. Připomínkový systém
Kupující má možnost zadat svou e-mailovou adresu a datum, kdy si přeje být upozorněn na blížící se událost (například narozeniny).
E-mailem bude v předstihu zaslána připomínka s nabídkou objednávky květin.
Tento systém je nezávazný a slouží pouze k informativnímu upozornění.
Zpracování údajů probíhá na základě dobrovolného souhlasu.

9. Newsletter a marketingová sdělení
Kupující se může dobrovolně přihlásit k odběru newsletteru.
Zasíláme pouze příležitostná sdělení s novinkami a inspirací.
Odběr lze kdykoli zrušit pomocí odkazu v e-mailu.

10. Chatová komunikace
V rámci webu může být nabídnut chat, který umožňuje přímou komunikaci mezi kupujícím a floristkou.
Zprávy mohou být archivovány za účelem evidence a zlepšování služeb.

11. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovávány výhradně za účelem vyřízení objednávky a případné komunikace.

Více informací najdete v sekci Zásady ochrany osobních údajů.